Головна сторінка

 Оголошення, анонси культурного життя

 Оголошення про скликання сесій міської ради, засідань виконкому

 Місто

 Місцеве самоврядування

 Виконавчі органи Шосткинської міської ради

 Вибори

 Звіти

 Гаряча лінія

 Онлайн - голосування та опитування

 Поточні творчі конкурси

 Взаємодія з громадськістю

 Виконавчі органи державної влади

 Документи

 Публічні закупівлі

 Комунальна власність

 Послуги

 Статистика

 Споживач

 Економіка

 Інвестиції

 Регуляторна діяльність

 Доступ до публічної інформації

 Звернення громадян

 Запобігання та протидія корупції

 Фінансові ресурси та їх направлення

 Управління з питань НС інформує

 Медіа

 Військова служба за контрактом



 
УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ
 
 
 
КАЛЕНДАР СВЯТ НА  2018

РІК ДЛЯ УКРАЇНИ

 

  

МІСЬКІ АВТОБУСНІ

МАРШРУТИ

 

 

 

 

 ТЕЛЕФОННИЙ

ДОВІДНИК

      

 

 

  

 

 

 

 

 

Проект рішення Шосткинської міської ради "Про встановлення ставки акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів", аналіз регуляторного впливу

 

 

Про встановлення ставки

акцизного податку з реалізації

суб’єктами господарювання

роздрібної торгівлі

підакцизних товарів

 

Керуючись Конституцією України, статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України,  статтею 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Податковим кодексом України,  у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи » міська рада

 

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Відповідно до вимог та розміру ставки визначених Податковим кодексом  України, встановити на території міста Шостка  ставку акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного) у відсотках від вартості (з податком на додану вартість) у розмірі 5 відсотків.

 

2.  Особи – суб’єкти господарювання  роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларацій акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність.

 

3.  Особи – суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, сплачують податок за місцем здійснення реалізації таких товарів.

 

4.  Суми податку перераховуються до місцевого бюджету міста Шостка суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Податковим кодексом України для подання податкової декларації за місячний податковий період.

5.  Це рішення набирає чинності з 01.01.2016.

6.  Вважати таким, що втратило чинність з 1 січня 2016 року рішення міської ради:  

« Про встановлення ставки акцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів » від 30.01.2015 ХХХ сесії VІ скликання

7.  Фінансовому управлінню оприлюднити дане рішення в зазначений законодавством термін.

          8.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на  Постійну депутатську комісію з питань планування, бюджету, фінансів та  економічної діяльності; Шосткинську об’єднану державну податкову інспекцію Головного управління Державної фіскальної служби у Сумській області .

 

 

Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення Шосткинської міської ради

«Про встановлення ставки акцизного податку з реалізації субєктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів »

 

Назва регуляторного органу –Шосткинська міська  рада

Назва документу - «Про встановлення ставкиакцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів ».

Підготовлений відповідно до вимог статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160 та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308.

  1. 1.     Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Податковий кодекс України, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, врегулювання  відносини, що виникають в процесі встановлення та скасування податків і зборів.

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року №71-VIII в підпункті 12.4.4 пункту 12.4 статті 12 визначено, що до повноважень міських рад належить встановлення ставки акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного.

Враховуючи  Прикінцеві положення  Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року №71-VII, у січні 2015 року Шосткинською міською радою було прийняте відповідне рішення на 2015 рік. У 2015 році до рішень місцевих рад про встановлення місцевих податків на 2015 рік не застосовувались вимоги, встановлені Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Для забезпечення дії акцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів у подальшому, виноситься на розгляд  проект рішення «Про встановленняакцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів», як регуляторний акт.

Ця проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, тобто вона може бути вирішена тільки шляхом прийняття акту регуляторної політики.

Прийняття такого регуляторного акту, надасть можливість встановити ставку акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу алкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, скрапленого газу, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, палива моторного альтернативного, що буде діяти на території міста Шостка, відповідно до змін у Податковому законодавстві.

 

  1. 2.     Визначення цілей державного регулювання

 

Цілями державного регулювання є збільшення грошових надходжень від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів до місцевого бюджету міста Шостка .

 

  1. 3.     Визначення та оцінка всіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей

         Альтернативи державному регулюванню не передбачено.  Розмір ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів встановлюється згідно підпункту 12.4.4 пункту 12.4 статті 12 Податкового кодексу України.

           Обраний спосіб досягнення встановлених цілей є найраціональніший, оскільки визначені проблеми  можуть бути розв’язані тільки шляхом державного регулювання.

            У зв’язку з цим , досягнення зазначених цілей можливе лише шляхом прийняття Шосткинською міською радою відповідного рішення.

 

  1. 4.     Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання даної проблеми

 

Розмір ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  визначений  Податковим кодексом України.

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

-    ставки встановлюються місцевими радами ;

-   опублікування в засобах масової інформації та у мережі Інтернет проекту рішення щодо встановлення акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

 

  1. 5.     Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

 

Передбачається, що суб’єкти підприємницької діяльності – платники акцизного податку будуть неухильно виконувати вимоги запропонованого проекту рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно вносити податкові платежі, тому як вартість виконання цих вимог нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.

Прийняття  даного регуляторного акту забезпечить :

-  належне справляння акцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;

-  збільшення дохідної частини бюджету міста;

-  виконання міських програм соціального характеру.

        

    6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

                                           

                                                   Аналіз вигод і витрат

 

Сфера впливу регуляторного акту

Очікувані вигоди

Очікувані витрати

Орган місцевого самоврядування

Забезпечення надходжень до місцевого бюджету в зв’язку зі зміною податкового законодавства

Збільшення надходжень до місцевого бюджету міста Шостка за рахунок сплати акцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

Витрати на оприлюднення регуляторного акту

Територіальна громада міста

Можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями до місцевого бюджету

Можливість проведення видатків на фінансування житлово-комунальної сфери

Відсутні

Суб’єкти підприємницької діяльності

Можливість легалізації окремих видів підприємницької діяльності

Прозорість дій місцевих органів влади

Сплата податку за діючими ставками

 

Очікуваними результатами прийняття даного рішення є збільшення доходної частини бюджету міста Шостка за рахунок надходжень акцизного податку з реалізації через роздрібну торгівельну мережу підакцизних товарів приблизно  на  4,4 млн. грн. на рік.

  1. 6.     Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

При змінах у чинному законодавстві, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни та доповнення.

Термін дії запропонованого проекту регуляторного акта необмежений.

 

8.   Визначення показників результативності акта

 Виходячи з цілей регулювання, визначених у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності регуляторного акта  обрано такі показники:

-         обсяги  надходжень до бюджету міста акцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, грн.;

-         питома вага надходжень від акцизного податку з реалізації суб′єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів в загальному обсязі доходів місцевого бюджету, %.;

-         динаміка кількості платників податку.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

         Оцінка ефективності запропонованого регуляторного акта буде здійснена за підсумками проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту.

Базове відстеження результативності регуляторного акту буде проведено на етапі підготовки його проекту до набрання ним чинності.        

Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено в термін не пізніше 2 років з дня набрання ним чинності. Періодичні відстеження будуть проводитися раз на кожні 3 роки, починаючи з дати закінчення заходів з повторного відстеження результативності даного регуляторного акту.

Відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися одним методом: статистичним.

Згідно статистичного методу буде проводитися моніторинг статистичних показників згідно п. 8. аналізу регуляторного впливу.

 

 

09.04.15

 

 

 

 

09.04.15

 
 
 
 
 

ШОСТКИНСЬКИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ

ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ


 ШОСТКИНСЬКА МІСЬКА ЦБС

 ШОСТКИНСЬКА ДИТЯЧА

ШКОЛА МИСТЕЦТВ

МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК

СТАНЦІЯ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ

 

 

НОВИНИ ШОСТКИ 

 

  

  

 


Цей веб-сайт створений відповідно до проекту "Створення системи ефективного управління муніципальною економікою шляхом запровадження сприятливих інвестиційних умов в пріоритетних сферах економічної діяльності", що є переможцем IV Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2006 р.

УВАГА! При використанні матеріалів сайту гіперпосилання на www.shostka-rada.gov.ua є обов'язковим

© 2007 Ідея й структура: Артем Серенок
© 2007-2014 Технічний супровід: "Шостка.NET"